החלמה מהירה
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מנדי שלום איך המחלות נדבקות אליך? ולמה? את עושה רק טוב לאנשים ולכן לא מגיע לך, כמו שלעולם ולכולם מגיע רק טוב. מאחלת לך החלמה מהירה וחג שמח. רוחמה
רוחמה יקרה שלי, האם יש מישהו שמגיע לו לסבול ולהיות בכאבים ועם מחלות???? לצערנו אין איזו חלוקה שווה של סבל בעולם וכל מה שנותר לנו לעשות זה להתמודד הכי טוב שאפשר עם כל מה שנופל עלינו. אך מותר לפעמים גם להרגיש שזה הכל יותר מדי ולקחת אתנחתה מהחיים - כל עוד זה לא הופך להיות ה-חיים! הדאגה שלך ושל אחרים באמת מעודדת אותי ומעניקה לי כוחות שאני צריכה בימים אלה להתמודד עם כל הבעיות הרפואיות שיש לי כרגע - לא פשוט אך אפשרי! מקווה שאת שורדת ומוסרת לך חיבוקים, מנדי