neuropathy lower legs
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפורום אחרי כל כך הרבה תרופות לכאב ברגליים שמעתי על גלי רדיו האם אפשר לקבל הסבר הודה לכם איתן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, גלי רדיו זהו סוג של טיפול בכאבים שונים כגון כאבים עצביים. באמצעות מכשיר מיוחד הרופא מצליח לעכב את יכולת העצב להעביר מסר של כאב בעזרת שדה אלקטרומגנטי. ההשפעה היא רק על סיבי הכאב ללא פגיעה בעצבי התנועה והתחושה (מלבד תחושת הכאב). הנה לך מקום בו אתה יכול לקרוא מעט יותר על הטיפול.http://www.hmc -ims.com/main/siteNew/index.php?page=47&action=sidLink&stId=628 בהצלחה!