קבוצת תמיכה לתושבי הצפון ברמב"ם חינמית
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל הגולשים כאן שלום רב ושלומות לכולכם !! ביום חמישי ה-8/2/2007 יתקיים מפגש ראשון בסדרת מפגשי תמיכה לסובלים מכאב כרוני ונורופטי באולם ספונסר בבית החולים רמב"ם בשעה 18:00 אנו נקיים את המפגשים למענכם הסובלים מכאב. נקבל הרצאות ממוחיי הכאב בארץ ושיטות הטיפול בכאב {"במקום אקמול"] המפגשים "בחינם " בסיוע מרפאת כאב רמב"ם וחברת התרופות פייזר העולמית אני מודה להם על כך . כי היתקרצצתי עליהם המון זמן. אשמח שתגיעו בהמוניכם אורחת כבוד הינה מנדי לייטון מנהלת הפורום כאן ויו"ר העמותה לכאב. אריק . ד"א יהיה כיבוד קל בשפע לכולם ..
לא פחות ולא יותר נותנת החסות מרפאת כאב רמב"ם וחברת התרופות פייזר העולמית ולמה אתם מצפים לריפוי ? על זה יכולים לחלום כול החולים שנותנים את ידם ליצרני התרופות בעולם תקבלו טיפול טוב ומסור כ חלק משפני הנסיון של יצרני התרופות בעולם שסופם קיצור חיים של כול שפני הנסיון ישראל משמשת כנקודת ניסויים על בני אדם בתרופות שקיבלו את כול האישורים בעולם כולל של מישרד הבריאות בישראל ושלא יעבדו הלכם
אם אין לך מושג על מה אתה מדבר, אז עדיף שתשתוק!! אין שום קידום מכירות. הארוע נעשה אך ורק על מנת לסייע לחולי הכאב, לתת עצות ע"י אנשי מקצוע ותמיכה, אבל מה לעשות כל דבר עולה כסף ודורש מימון של אחזקת המקום ושל אותם אנשים שיבואו ויקדישו מזמנם היקר למען הקהל שיגיע לשם לשמוע, ללמוד, להתחזק, ואם אתה לא מעוניין לתרום מכספך את הסכום הדרוש לכך, לפחות תחדול מלפגוע ולעלוב באלו שיאפשרו זאת ברוב טובם, וכן-ללא כל תמורה או טובת הנאה. חברות התרופות מאפשרות חינוך לבריאות (כולל תזונה נכונה, הפסקת עישון, עידוד לביצוע איבחון מוקדם ועוד) ע"י הקצאת משאבים רבים לכך, אז אם מופיע בסוף השם של החברה, אך תודות לכך ניצלו חיי אדם, או עזרו לרבים אחרים, מה רע בכך? אנו מודים לפפיזר שתאפשר לנו להיפגש סוף סוף בצפון לקבוצת התמיכה הראשונה שלנו,והגיע הזמן שאת התיסכולים שלך מול תרופות, חברות התרופות והרפואה המוסדית תעביר לפורום אחר. דניאלה