מנדי מה שלומך
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי מנדי, מאז 20/12/06 לא התקבלה הודעה ממך בפורום האם את בקו הבריאות? אני מקוה שכן. מתענינת רוחמה
הי רוחמה היקרה, תודה רבה על הדאגה - האמת היא שאני לא בשיא הבריאות אך כפי שהודעתי בפורום, אני משקיעה כמעט כל שעה ערה שלי במאבק של כל ארגוני הבריאות על סל התרופות ורצה לכנסת המון, בין השאר ועל כן, זנחתי את הפורום הכה יקר לי. זה לא נבע מחוסר רצון אך מכמות העשייה ביחד עם תשישות שיא. לאחר שאשוב מן החופש שלי, אחזור לתפקד כמו שמנהלת פורום צריכה לתפקד! חיבוק גדול, מנדי