יש לי כאבי אשכים מידי כמה ימים - צריך התיעצות

דיון מתוך פורום  תמיכה לסובלים מכאב כרוני

26/12/2006 | 18:53 | מאת: חיים האם.

שלום שמי חיים ואני בן 14, אני מתבייש לגשת להורים שלי ולספר להם שיש לי כאבים בביצים .. השאלה שלי ממה זה יכול לנבוע? הכוונה שלי שזה קורה לי בתדירות של כמה ימים לפעמים זה עובר וחוזר ואני לא יודע מה זה. אם אוכל לקבל סיוע ממש אודה לכם

27/12/2006 | 02:48 | מאת: גולשת

חיים היקר!!! האם ישנם כאבים אחרים? האם היו לפני כן כאבים כמו פרקים? בטן ועוד? לפעמים כאבים ממושכים באשכים הם סימפטום למחלת ה-FMF (קדחת ים תיכונית). יש לזה תרופה. אבל הכי חשוב זה לספר. להורים, לרופא, לאח, לחבר קרוב. אם לא תספר איך יטפלו? איך תפסיק לסבול? שיהיה לך המון בריאות ואושר.

27/12/2006 | 12:09 | מאת: אלמונית

שלום חיים קודם כל אל תבהל מכל המחלות שהגולשת ציינה.לא כל כאב ביצים נובע ממחלה כלשהי. לכל הגברים בעולם יש מדי פעם כאב ביצים.זה קורה כתוצאה מהצטברות זרע בתעלות.יש כמה וכמה שיטות לשחרור זרע.אוננות זו הדרך שהכי מתאימה לך, את ההסבר(במידה ואתה לא יודע מה זה) ניתן למצוא בכל מנוע חיפוש ע"י הקשת מילה שאתה מחפש. וכדי לשלול מחלות אחרות ולהפסיק לדאוג, כדאי מאוד לספר להורים על הכאבים באשכים, כדי שיוכלו לקחת אותך לרופא שיבדוק אותך. אין מה להתבייש מההורים .הם ההורים שלך, הם הביאו אותך לעולם והם מאוד ישמחו לעזור לך. לגבי השאלה השניה שלך: זה לא חייב להיות באותו גובה עם הגיל משתה הגודל והצורה החיצונית.זה לגמרי נורמלי, חדל לדאוג. ותזכור שמי שמתבייש מתייבש :)

27/12/2006 | 16:42 | מאת: דניאלה

חיים שלום, ראשית קרוב לוודאי שהכאב שאתה חווה הוא כאב טיבעי על רקע של שינויים הורמונלים מישנית להתבגרות. שנית, צר לי שאני חולקת על קודמתי, אך הדעה הקדומה, וזוהי בלבד מה שהיא, ש"לחץ בביצים", בלשון העם, ישוחרר ע"י אוננות, אינה נכונה, ואיני חושבת שאם אתה מבחינות אחרות עדיין לא מעוניין או בשל לכך, שרק בגלל הכאב תתחיל לאונן. צריך להבין כי הגעה לסיפוק מיני בכל דרך, פרטנית או בוודאי זוגית, כל אדם צריך להגיע אליה בזמנו האישי ומהסיבות הנכונות ולא עמ"נ "לשחרר לחץ או כאב", ואם בגילך טרם עשית זאת ואינך בשל לכך, אז זו בוודאי לא הסיבה לכך!!. בכל אופן, למרות אי הנוחות, ולמען השקט הנפשי שלך, הייתי בכל אופן הולכת להיבדק. אם אתה לא חש בנוח לדבר על כך עם הורייך, הרי אתה יכול לגשת להיבדק למשל אצל רופא בבית הספר או בקופ"ח מבלי ידיעתם, ולאור חיסיון בין מטופל-מטפל, כל עוד הכל יהיה תקין, פירטי הבדיקה ישארו בינך לבינו,כך לפחות תדע שהכל בסדר ולא תחשוב על הרע מכל (ואם חלילה יש איזו בעיה, היא תימצא בזמן ותטופל כיאות.) בהצלחה, דניאלה.