איש עם ידי חשמל

דיון מתוך פורום  תמיכה לסובלים מכאב כרוני

19/12/2006 | 10:25 | מאת: brr

טופלתי בשנות השמונים אצל יוסף אלגזר.אכן,לאיש יש כוחות חשמליים בגופו. עזר לי במשך תקופה עד אשר כעס שהתידדתי עם מישהי הקוראת בקלפים שהוא עצמו הכיר לי אותה. מאותו רגע ,בשל ריב ביניהם אמר שאינו יכול לטפל בי. יש בו הרבה אך גם אין בו כלום. הוא אפילו הגיע אלי הביתה לטיפולים.יוסף אלגזר הוא פיזיוטרפיסט שעבד בקופת חולים מאוחדת בתל אביב,את כוחותיו גילה בעת לימודיו.עבר הרבה בדיקות אצל מומחים ומדענים-אף אחד אינו יכול להסביר את מאות הוולטים הנמצאים בגופו. בנוסף, הוא יכול לנבא עתידות.למי שמאמין בו - שיהיה בהצלחה, אני סיימתי עם המטפלים מסוגו לחלוטין.

21/12/2006 | 10:46 | מאת:

תודה רבה לך ששיתפת אותנו בהיבטים השליליים והחיוביים של האיש הזה. אין ספק שהאופן שבו הדברים הוצגו בתוכנית היו מניפולציה מכוונת שהוא שיתף עימה פעולה וניסה להאדיר את שמו בדרך לא ישרה. אני מניחה שאם מדענים מדדו לו כמויות של חשמל בגוף - אז אכן יש לו. מצד שני, זה לא אומר מה הוא יכול לעשות עם החשמל... תודה!

21/12/2006 | 11:50 | מאת: brr

מנדי יקרה, הרגשתי שאני חייבת לכולם תגובה על ידי החשמל של יוסף אלגזר מאחר וגם אני השתתפתי בתכנית טלביזיה שצולמה עליו לפני שנים רבות. הבאתי אותו אפילו לבית החולים בו עבדתי והצגתיו לפני רופאי מח' אורתופדית והם נדהמו מיכולותיו.אך שוב- הכל עוזר באותו רגע וזמן. בתקווה שלא יהיו מתפתים רבים אשר ילכו לעזרה רגעית או של כמה ימים. יש גם את ד"ר נאדר בוטו אשר מטפל בשיטה שהוא המציא-שיטת עפעוף בעינים. ד"ר נאדר הוא במקצועו רופא קרדיולוג מעולה ולא שרלטן. ואין מה לומר ד"ר נאדר אכן עוזר מאד כי הוא "עולה" על בעיות שקרו לנו לפני שנים ואפילו מיום הלידה.במידה וממשיכים אחרי הטיפול שלו גם בטיפול פסיכולוגי וגם בתרגילים שהוא נותן, יש תוצאות. הרבה בריאות ויום נפלא.