הטבע אכזר

דיון מתוך פורום  תמיכה לסובלים מכאב כרוני

04/12/2006 | 00:12 | מאת: שלי

תודה לכל העונות לשאלותיי האחרונות בפורום. תשובותיכן מעניינות אותי, ויחד עם זה חשוב לי להסביר מה באמת אני מחפשת כאן, בתור אחת שלא סובלת מכאב. בדף שלי באתר אחר (http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?אמת_וצדק) כתבתי: "אין צדק בעולם ולא יהיה, הטבע אכזר, כאב וסבל הם מנת חלקם של מיליונים, מיליארדים". זה משהו שמעסיק ומטריד אותי, לא מתוך חרדה אלא מפני שאני לוקה בחוש צדק מפותח מדיי ובנטייה למציאותיות. זהו המקור לרצוני לחקור את התופעה הזו בטבע ולתרום באופן אישי להפחתת הסבל בעולם. זהו גם המקור ל"מסקנות האישיות" שלי לגבי דרכי התגוננות מפני סבל. פעם חשבתי שכדאי לעשות רשיון לאקדח או להחזיק הגוף חומר רעיל שיכול להרוג תוך שניות ספורות. לאחרונה עלה אצלי הרעיון של מורפיום, כי למה למות אם אפשר להרוג את הכאב ולהישאר בחיים. אין לי שום כוונה לעשות שימוש במורפיום, כפי שלא הייתי מעלה על דעתי להשתמש באקדח או בחומר רעיל, אלא אם יקרה אי פעם אסון מהסוג שהזכרתי בהודעותיי הקודמות. אז אם יש לגולשים כאן מידע כלשהו בנושא חקר הסבל ומניעתו, שזה נושא כללי מאוד (לא רק כאב כרוני, לא רק המתת חסד), או אם יש עוד מישהו שהרצון להילחם בסבל בוער בו, אשמח לתגובות ורעיונות איך עושים זאת.

04/12/2006 | 08:09 | מאת: דניאלה

מנדי יקרה- כבר מס' ימים מתנהל בפורום דו שיח לגבי הנושא ששלי סחפה אותנו, דוי במידה מסוימת אני לוקחת אחריות מצידי לכך, כי אני נטלתי חלק נכבד בדו שיח הזה ואף בליבויו. אני מאוד מעריכה את היכולת שלך לענות לכל פונה בפורום ללא משוא פנים באמפטיה ולנסות לתת את התשובה המתאימה הכנה והנאותה, אך לדעתי במיקרה הנדון, כל הנושא יוצא לגמרי מפרופורציה!! אני מבינה כי זכותו של כל אדם להביע את דעתו, אך זהו פורום תמיכה לכאב כרוני, ולא מחקר על חולי כאב, בדיקת תיאוריות, פילוסופיות חיים ובוודאי לא מקום לכתובות למציאת תרופות במקומות לא כשרים- בלשון עדינה, ולכן אני מצפה ממך לקטוע את הדיון הזה ולהסביר לידידתו כי נושאים מעין אילו אין מקומם כאן!! דניאלה

04/12/2006 | 11:28 | מאת: גלית

שלי! אני דווקא מברכת אותך על חוש הצדק המפותח!! לפעמים אין לדעת להיכן מגיעים עם מחקרים ובדיקות, המשיכי בדרכך וחיקרי כל אשר על ליבך, זה מצויין!!! (ואני לא צינית) לגבי הפורום הזה.. זהו אכן פורום תמיכה בלבד.. אם את רוצה לברר איך אנחנו מתמודדים עם כל העליות והירידות את יכולה לעלעל בדפי הפורום הזה, מאז שהוא קם כתבו כאן המון המון אנשים שסובלים מאוד... וכל אחד מתמודד אחרת, הדרך שלי להתמודדות היא לא הדרך של מנדי, או הדרך של דניאלה, כמספר האנשים- כמספר השיטות... וזה בסדר!. הלוואי שיכולנו למנוע את הסבל לגמרי- תחשבי בהגיון, אם זה היה אפשר הפורום הזה לא היה קיים.. המון בהצלחה!!

04/12/2006 | 13:06 | מאת: שלי

דניאלה וכולם, אני מתנצלת אם נכנסתי לפורום הלא נכון עם ענייניי ואם דבריי נכתבו מתוך חוסר רגישות לקונטקסט בו הם נכתבים ואף עשויים לפגוע. אמשיך במסע החיפוש שלי במקומות אחרים. תודה על סבלנותכם והלוואי שיוקל הכאב.