ניתוח פריצת דיסק
דיון מתוך פורום תמיכה לסובלים מכאב כרוני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח לפני כ-9 חודשים עברתי יסורי תופת לאחר הניתוח אגב עברתי את הניתוח אצל נוירוכירורג ומאחר ואני שוקלת לתבוע אותו לא אציין את שמו. רק בחודשיים האחרונים חזרו לי החיים. וזאת לאחר שהייתי אצל כירופרכט שהציל את חיי. אם תרצו את כתובתו שילחו לי מייל.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, קודם כל אני שמחה שהצלחת לחזור לחיים - זהו הישג מאוד מרשים שאני בטוחה לא היה קל.... כמו כן, אני מודה לך על השיתוף בעניין האיש שסייע לך - שיתוף אחרים במה שעזר לך, הינו מעשה מתחשב ועל כך, תודה! תרגישי טוב, מנדי