גילוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 4 שנים חליתי בסרטן השד כיום אני בריאה אך נאמר לי שמומלץ לא לגרות את הבלוטות בבית השחי ועל כן נמנעתי מלגלח אזור זה ברצוני לשאול האים יש דרך להוריד שערות מבלי לסכן את מצבי? בתודה מראש
שלום כרמלה, מה ששמעת נכון, לא רצוי לגרות את בלוטות הלימפה לאחר סרטן שד. הגירוי חל בזמן גילוח מפני שהסכין למרות שהוא חד בזמן הפעולה הוא מושך במקצת את שורש השערה מהמקום. יש הרבה תכשירים (קרמים שונים) שעושים אותה פעולה אך אינם מגרים בהצלחה
מבינה מדבריך שלא רצוי לגלח -לפחות בצד ממנו הוצאו בלוטות לימפה, מסיקה מכך, שמכשיר חשמלי התולש את השערה, יגרום גם כן לגירוי הבלוטה? האם בצד ממנו הוצאו בלוטות לימפה, ההזעה הינה מינימלית? אם בכלל? תודה מראש י'