רוצה לדעת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נערה בת 16 בזמן האחרון יש לי כאבים בשד ויש לי גוש יחסית גדול שאני לא יודעת מה הוא לפני כמה חודשים היה לי גוש יותר קטן שהפריע לי אז הלכתי להבדק והרופא אמרה לי שזוהי רק ציסטה ושיש לי גוף ברחא שפשוט מייצר ציסטות. אל בזמן האחרון כואב לי הרבה וזה מפריעה. האם תוכלו להגיד לי מה זה ומה לעשות עם זה???
שלום חגית, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים , לבדיקה שיגרתית והוא יוכל להמליץ לך . קשה מאד מבחינה וירטואלית להמליץ. לכן זו הדרך הטובה והסמכותית ביותר. בברכה, צוות אחת מתשע
ואיפה יש מרפאת שד או כירוג?