טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 37 עברתי כריתה מלאה של השד השמאלי ובלוטות בית השחי נקיות. לאחר קבלת הפטולוגיה, הומלץ ע"י אונקולוגית טמוקסיפן לחמש שנים. אבקש התייחסות של אונקולוג לגבי ההמלצה ובנוסף, תשובה לגבי התקן "מירנה", האם להשאיר או להוציא. תודה מראש, tess .
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לתת לך התייחסות קונקרטית אליך לגבי ההמלצה, בלי לדעת יותר פרטים. טאמוקסיפן הוא תרופת המניעה המקובלת ביותר לנשים צעירות הניזקקות לטיפול משלים אנטי-הורמונלי. לגבי המירנה, הדיעות חלוקות. אינ הייתי ממליצה בחום להוציאה ולהתקין התקן שאינו מכיל הורמונים.