מנינגיומה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר בן-ברוך או לאחד האונקולוגים, אולי זה אינו בתחום שלכם אך אני שייכת למשפחה... עברתי הוצאת קרצינומה מהשד+בלוטות לימפה +כימותרפיה +הקרנות. סיימתי טיפולים לפני שנתיים ומקבלת טמוקסיפן. בבדיקת CT מוח נמצאה מניניוגמה באיזור פריאטלי מימין, בגודל 1.9X1.2 . עד שאשמע מרופא המשפחה שלי מה מומלץ, אולי תוכלו ליידע אותי בטיפול המקובל ולהרגיע אותי, או להפנות אותי לכתובת המתאימה. בתודה מראש, גאפ.
לקריאה נוספת והעמקה
מומלץלפנות לנוירוכירורוג ואז להחליט באם יש מקום לניתוח או מעקב, בתלות במיקום, סימטומים, קצב גדילה ועוד.
תודה על התשובה. גאפ.