ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 43 ,בבדיקת ממגרפיה נמצא גוש בגודל 1.3 ס"מ שנמצא שפיר מבחינה רנטגנית. מומלץ לערוך TRU-CUT BIOPSY. ברצוני לברר האם הכוונה לניתוח ביופסיה או רק דיקור דגימה או משהו אחר.
בהמשל לשאלתי שכחתי לציין שה-TRU CUT BIOPSY היא תחת סונר
גל שלום, טרוקאט תחת סונר פרושו לקיחת ביובסיה (דגימה מהגידול) תחת אולטרסאונד. יתרון הטרוקאט הינו שלא רק נותן תשובה אם הגדיול סרטני או לא אלא מאפשר גם אפיון הגידול ובדיקת רצפטורים. אם ברצונך במידע נוסף הכנסי בעמודה מימין למידע ובכך תעשירי ידיעותך. בהצלחה