זולידקס, טמוקסיפן ומחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני קצת מבולבלת לגבי המחזור, בת 42 סיימתי לפני 3 חודשים טיפולי כימותרפיה - 4XAC שבמקביל אליהם קיבלתי זריקת זולידקס חודשית - סה"כ 4 . מאז לא קיבלתי מחזור, ומחר אני מתחילה לקחת טמוקסיפן. שאלותי הן: האם הייתי אמורה לקבל מחזור עד עכשיו? האם הטמוקסיפן גורם להפסקת המחזור במהלך הטיפול בו? ואם אני אמורה לקבל מחזור אז מתי בערך? אודה לקצת סדר בבלאגן בתודה ובברכה
הטיפול הכמוטרפי יכול להרוס את השחלות באופן חלקי או מלא ואז אין מחזור. בנוסף, הזלודקס מדכא את השחלות. השילוב של 2 גורמים אלו יכול בפרוש לדכא את השחלות באופן מוחלט או זמני. הטמוכסיפן אינו מדכא את פעילות השחלות. קשה להעריך באם השחלות שלך יחזרו לתפקד, כמה ומתי. כדאי לבדוק כל 2-3 חדשים את רמת הורמון האסטרוגן בכדי לראות באם השחלות חוזרות לתפקד. בברכה פרופסור אילן כהן.