חלבלין-משחה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי: אני משתמשת מזה 25 שנים במשחה חלבלין נגד זיעה. חליתי בסרן השד עם לימפות מוגדלות מתחת לבית השחי. נגד זיעה עדיין משתמשת במשחה. אודה לכם התייחסותם לנושא. כל דבר אחר גורם לי לגרוי.
למיטב ידיעתי משחת חלבלין סותמת את בלוטות הזיעה, לא נראה לי שכדאי להמשיך ולהשתמש ביחוד אם את מועמדת לעבור ניתוח בבית השחי. התיעצי עם הכירורג והאונקולוג המטפלים בך.
שאלתי היא: אני משתמש בחלבלין מזה כשנתיים. בחודש האחרון התחלתי פעילות של ריצה ובזמן זה חשתי כאבים בבית השחי ניגשתי לרופא משפחה ונאמר לי שזה כנראה זיהום הוא נתן לי אוגמנטין+ משחה. כולל בדיקות דם בבית השחי הימני יש לי כמו פצע מוגלתי שאלתי תוך כמה זמן המולגה תיעלם תודה!