בדיקת פאט שאלה לאונקולוגית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 40, כשנה וחצי לאחר גילוי המחלה, ללא גרורות. עברתי כריתה, כימותרפיה של cuf וטקסול. כרגע מקבלת זולידקס וטמוקספן. לפני כחודשים עברתי בדיקת פאט, לאחר כאבים שהיו לי בירך העליונה, הבדיקה יצאה תקינה. למרות זאת השבוע יתחדשו הכאבים. שאלתי היא האם לסמוך על בדיקת הפאט ? האם יכול להיות שיש גרורות בירך ולא עלו עליהן בבדיקה? האם לבקש מיפוי עצמות? עלי לציין שהמיפוי האחרון שעשיתי היה באוגוסט 2003 והוא יצא תקין. תודה
בדיקת PET בדרך כלל היא בעלת רגישות גבוהה לגילוי גרורות. אני מציעה לך להבדק על ידי אורטופד שימליץ על בדיקות לפי הממצאים בבדיקה שלך. יש הרבה סיבות לכאבים בירך, מידת החשד לגרורות מאד תלוי ב "נתוני הפתיחה" שלך ובהתאם לכך גם עצמת הברור.