לרופאי הפורם זקוקה למידע על Point4Life
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמעתי מחברה על תרופה חדשה Point4Life עליה היא קראה "בחדשות הרפואה והבריאות" שמיועדת לעזור עם תופעות הלוואי ועייפות עצל חולי סרטן. הייתי רוצה לקבל קצת מידע מרופאי הפורום ומבנות שיש להן ניסיון עם התרופה וגם איפה אפשר לקבל מרשם או לקנות את זה?! תודה, רנית
שעה: 16:00 שלום, בעקבות שאלות רבות בנושא Point4 , שנשאלו כאן בפורום והופנו למרכז המידע של החברה, הנני מבהירה וממליצה: Point4Life הינו מוצר ייחודי הבא לסייע להתמודד בעיקר עם Astenia/Fatigue (עייפות ותשישות) מתופעות מחלת הסרטן ותופעות הלוואי של הטיפולים. בתצפיות הקליניות יש אינדיקציות, מרשימות, גם בסיוע לחולי CFS וכן בהקלת על תופעות של בחילה, שילשולים, ורטיגו, תיאבון ...., על מנת ליהינות מיתרונות המוצר הינני ממליצה: להתייעץ/ליידע את הרופא המטפל!!! היה והרופא המטפל שלך איננו מכיר את המוצר אנא הפני אותו אלינו ע"מ שנוכל להעביר לו חומר מדעי רלוונטי וכן שמות של רופאים אשר מכירים ומשתמשים ב- Point4Life כחלק בלתי נפרד מהטיפול. שאלות ניתן להפנות למנהלי /רופאי הפורום אשר חלקם הגדול כבר מכיר את המוצר ויוכלו לסייע לכם במידע אמין ומיקצועי. בברכה, מירב - נציגה רפאוית בכירה
שלום רנית, החומר אינו עוזר, ורק עכשיו נכנסו לשלב הניסויים ואין עדיין תוצאות, אז שלא יבלבלו את הראש. רונית
אין לי כל ניסיון עם התכשיר הזה (זו לא תרופה, זה תוסף מזון).