כאבי גב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם כאבי גב יכולים להיות תופעת לוואי של טמוקסיפן? אולי תגובה מאוחרת של הקרנות? הכאב הוא באיזור השכמות, האם יכול להיות קשור לחוסר איזון בחזה? יש לי תותבת חלקית. אשמח לשמוע עצות להקלת הכאבים. תודה מראש.
מאוד יכול להיות שאינך הולכת כראוי בגלל התותבת האם את עושה פעילות גופנית ? מאוד חשוב ומאוד עוזר לגוף ולנשמה איני יודעת בת כמה את ? האם המחזור שלך הפסיק ? האם ביצעת בדיקת אוסטאופורוזיס ? (מאוד מומלץ בעיקר אם איבדת מחזור בעקבות טיפולים ) אולי בכלל זו התקררות מקומית וכדאי שתיפני לרופא תרגישי טוב
כאבי גב יכולים לנבוע מיציבה לא נכונה, לא מוכר לי כתופעת לואי של טמוקסיפן או קרינה. צריך להבדק על ידי האונקולוג או אורטופד.