סרטן שד עם גרורות במוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם,חליתי בסרטן שד בשנת 2002 .עברתי את כל הטיפולים הכימוטרפים כולל הקרנות,ולאחר כחודש נתגלו גרורות במוח שטופלו ע"י הקרנות+הקרנות ממוקדות.נוצר נמק כתוצאה מההקרנות ולכן עברתי ניתוח ראש.מסתבר שיש עוד כמה תאים סרטניים .לכן אושר לי לקבל את התרופה קסילודה.האם ידוע לכן שתרופה זו אכן פתרה את הבעיה למישהי?אשמח לקבל כל תגובה. בריאות לכולכן.
איך גילית את הגרורות במח זמן קצר כל כך אחרי סיום הטיפולים?