ביקורות שוטפות אצל האונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאונקולוג! בת 53 3 שנים אחרי גילוי מחלת הסרטן ניתוח משמר +הקרנות וחצי שנה טיפול בזולדקס שהופסק בגלל תופעות לוואי, כרגע ממשיכה בלקיחת טמוקסיפן שאלתי האם בביקורת שוטפת אצל אונקולוג אין צורך בשןם בדיקות אחרות מלבד פעם בשנה ממוגרפיה ואולטרה סאונד?אני תוהה על כך משום שהאונקולוג שלי אינו מבקש שום בדיקות אחרות ,ומשיחות עם מטופלות אחרות ידוע לי שמבקשים בדיקות נוספןת ואם כן מהן תודה מראש
נראה שיש לך אונקולוג מצויין; ההמלצות העולמיות היום למעקב אחר נשים במצבך הן : בדיקה גופנית כ 3 פעמים בשנה בנוסף לשמיעת הרגשת האשה, וממוגרפיה פעם בשנה. לכל בדיקה מעבר לזה צריכה להיות סיבה ספציפית ביותר.