מועד להקרנות - שאלה לרופא/ה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחורה צעירה שחלתה. לפני כחודשיים סימתי את הטיפולים הכימותרפים ומאז עברתי עוד ניתוח- רלמפקטומי. כיום אני ממתינה לתחילת הקרנות. יחד עם זאת הדבר מתעכב מטעמי פרוצדורה ותורים ארוכים. רציתי לדעת מתי באופן עקרוני יש להתחיל את ההקרנות ובאיזה טווח הדחיה יכולה לסכן אותי. בתודה מראש
לרקפת עדיף היה להתחיל את הקרינה כ 6 שבועות לאחר הטיפול (הניתוח, במקרה שלך), אך בארצנו זו אוטופיה והתורים להתחלת קרינה ארוכים בהרבה. אין זמן ברור שמעבר לו הדחיה מתחילה לסכן; מובן שעדיף להתחיל בזמן. חודשיים - שלושה זה עדיין זמן סביר, מה גם שקיבלת טיפולים כימיים מונעים. בהצלחה