מספר מילות פרידה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כלן וכולם, אני נפרד מכן היום כיועץ רשמי של הפורום. מתכונתו והאוריינטציה הקונבנציונאלית לטעמי של הפורום לא ממש איפשרו לי להביע כיועץ את דעותי בדרך בה הייתי מעונין להביען. עם זאת, ברצוני להודות לאגודת אחת מ-9 על שאיפשרו לי לייעץ בפורום זה. אני תקווה כי בתקופה בה שימשתי יועץ הצלחתי במידה מסוימת לעזור לכמה מכן, ואם כן הרי שדייני. עזרה למבריאי ומבריאות סרטן היא דרך חיים עבורי בשם נשמותיהן הטהורות של אימי ואחותי שהלכו לעולמן מהמחלה. אני מאמין שמדי פעם אמשיך במידה מסוימת לתרום ככל שאוכל, שלא במסגרת של יועץ "רשמי". אני מאחל לכלכן הבראה והחלמה מלאה. העצה הכי כנה שאוכל לתת לכן היא תמיד לחקור, לקרוא וללמוד. לא לקבל מאומה כמובן מאליו או כתורה מסיני. כשיש צורך, לא לפחד לשחות נגד הזרם, אם אתן אכן מאמינות שזהו הכוון הנכון. כיום בעידן האינטרנט העולם הופך לכפר גלובלי, וניתן למי שמשכילה להשתמש בכלי זה להגיע להארות והבנות. מחקרים מצביעים כי אנשים בעלי אופי חוקר ועצמאי (ההיפך מתלותי) הם אלה שיש להם סכויים טובים יותר להירפא. השתדלנה לשמור על סנטר מורם, חשיבה חיובית וחוש הומור, גם ברגעים הקשים. משברים קשים ובכללם מחלות גורמים לחלק מהחווים אותם לעצור קמעה, להסתכל מעט אחרת על החיים, להבין מהם הדברים שבאמת יקרים לנו, ולשנות סדרי עדיפויות ואורח חיים. בברכת רפואה שלמה לכלכן, גובי
היי גובי מאוד מצער שאתה עוזב. עזרת לי ואני בטוחה שגם לאחרות בעצותיך. מקוה שבאמת תבקר אותנו מידי פעם. רונית
גובי, חבל שהפורום הנפלא הזה מכתיב לעיתים מה מותר לכתוב ובכך מרחיק אנשים יקרים התורמים (אולי לא לכולן, אבל גדולתו של האינטרנט בכך שניתן להתעלם ממה שלא מעוניינים לקרוא). אני מאמינה שתהיינה עוד פניות ושאלות אליך ואני מקווה שתמשיך ללוות אותנו ולתרום מידיעותיך. כל טוב, אפרת
גובי היקר שלום כמה חבל שאתה עוזב. אני נעזרתי רבות בתשובותך. מאחלת לך הצלחה בכל אשר תיפנה ובכל זאת חזור אלינו ...... ד
הרבה תודה לכלכן על העידוד, כולל כמובן לכל אלה שהודעותיהן נמחקו בעזות מצח.
אם גובי החליט לפרוש מישהו שם בצמרת צריך להסיק מסקנות. אני פרשתי לאחר שהבנתי שמי שמנהל את הפורום הזה לא מוכן להידברות חופשית. הבנתי שכנראה הממסד הרפואי וחברות התרופות לא מעונינים שאנשים ינסו לחקור ולבחון את מה שהם מציעים לכל החולות במחלה נוראה זו. מניסיוני האישי המר למדתי שכל לובשי המדים הלבנים לא בדיוק יודעים לתת את התמיכה והתרופה הנכונה בזמן הנכון. צריך רק לקום אותו ילד קטן ולצעוק : "האם המלך עירום...?" אני מאחל לכולן המון אושר, שמחה ובריאות ! ולגובי - אני משתתף בצערך, מודה על כל הסיוע שלך ומאחל לך המון שנות אושר ובריאות.
אני לא מבינה איך זה יכול להיות שבפורום שאמור לתמוך בנשים שעוברות את הסרטן הכי כואב ונטול\נוטל נשיות מישהוא מצנזר את תוכן התשובות של אנשי המקצוע........ חשבתי שהשחיתות נמצאת בפוליטיקה לא בבריאות........ מנהלי הפורום צריכים לבחון את מה שקורה פה ולתקן את העוולים........
אני לא מבינה איך זה יכול להיות שבפורום שאמור לתמוך בנשים שעוברות את הסרטן הכי כואב ונטול\נוטל נשיות מישהוא מצנזר את תוכן התשובות של אנשי המקצוע........ חשבתי שהשחיתות נמצאת בפוליטיקה לא בבריאות........ מנהלי הפורום צריכים לבחון את מה שקורה פה ולתקן את העוולים........
לגובי מכובדי אתה נכס יקר מכול לפורום זה פרדתך מהפורום יגרום להידרדרות יכולת האנשים והחולים לפקוח את ידיעותהם במילחמה במחלה כרונית קשה זו האינפורמציה שאתה מעביר בפורומיים בזמינות ובמהירות חשובה מאוד לחולים לדעת את האמת אסור לך לעזוב חולים מדממים זו היתחיבות מוסרית שעלך להמשיך ולהזרים נתונים אמת גם עים הרפואה הקונבנציונלית והמגמתית מונעים ממך זואת זכור חובתך המוסרית היא אבן היסוד לעבודתך המסורה דליה ודוד מהבריאות טבעית מצפים לראותך בפורום זה ישר כוח
חבל... לי עזרת במספר תשובות אשמח אם תופיע פה מדי פעם ותענה.. האם יש מייל בו ניתן ליצור איתך קשר ישיר במקרה הצורך? תודה..