מהם הסימנים?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן! רציתי בבקשה לדעת מהם הסימנים לסרטן השד. איך אפשר לדעת אם חליתי ומאיזה גיל צריך ללכת לבדיקת שד אצל כירורג? בנוסף רציתי לדעת: אחות של אמא שלי חלתה בסרטן השד בגיל 50+. מעבר אליה לא ידוע לי על מחלה זו במשפחתי. היכן זה ממקם אותי ומה אני צריכה לעשות בעקבות הסיפור שלה? תודה-רבה.
שלום נעמה, מומלץ היום מגילאי ה20 המוקדמות לבצע בדיקת שד שיגרתית אצל כירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים. לגבי מידע על סרטן השד אנו ממליצות שתעייני באתר עמותת אחת מתשע (את הקישור לאתר ניתן למצוא בצד שמאל של הדף) ובו מידע רב. הכניסה אל המידע נעשית בצורה הבאה : לחיצה על הקישור / דף הבית/ מידע/ מידע רפואי. בברכה, צוות אחת מתשע