דקירות בחזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 22, ומזה מס' חודשים אני סובלת מדקירות בצידי החזה. זה לא נובע מלחץ. הדקירות "מורגשות" גם במצב מנוחה. האם עליי לעשות ממוגרפיה?
אבי שלום כאבים ותחושת דקירות בשדיים שכיחים מאד ואינם מכוונים לגידולים של השד, כך שאינך צריכה להיות מואגת. מטעם זה וגם בגלל גילך אין מקום לממוגרפיה. עם זאת רצוי להיבדק ע"י כרורג שיוכל להתרשם מתלונותייך באופן יותר מדוייק ולהחליט אם יש צורך בבירור כלשהו. בברכה ד"ר משה כרמון