מה אפשר לעשות בקשר להקרנות שלי מחר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם להפסיק ? אולי זה יהיה יותר טוב? עשיתי כחצי, אולי לעשות את ההמשך במקום יותר אמין ? מהו המכון הכי אמין ? ואם כולם יעברו אליו הוא ישאר אמין????? אני ממש בדילמה
תמשיכי עם ההקרנות, הכתבה בעיתון הארץ אמנם מעלה חששות, אך צריך לזכור שהמיקרים שתוארו הם מיעוט מזערי ביותר. ולמרות העומס הרב במכונים איכות הטיפול היא טובה מאד. הפסקת הקרנות באמצע מבטלת בעצם את יעילותן. אין אפשרות לעבור באמצע הטיפול למכון אחר, והפסקה ממושכת בהקרנות גם היא מורידה מיעילותן.