טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם טיפול הורמונלי יכול לעזור גם לאישה שעברה כריתת רחם ושחלות? לגידול רצפטורים חיוביים לאסטרוגן.
ענבר שלום, איני מבינה את שאלתך. למה את מתכוונת בהאם טיפול הורמונלי יכול לעזור? איזה טיפול הורמונלי? האם יש לך גלי חום? האם יש לך תסמינים כלשהם של גיל המעבר? האם את זקוקה בכלל לטיפול הורמונלי? בת כמה את היום ובת כמה היית כאשר כרתו לך את הרחם? אם תשלחי את הפרטים המלאים לגבי מחלתך ועברך הרפואי, אוכל אולי לתת לך תשובה.
מדובר בטיפול הורמונלי למחלת סרטן השד.