המשך אחרי טמוקסיפן - לאן ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופא . רעייתי סיימה 5 שנים של טיפול בטמוקסיפן . הסרטן ניתגלה לפני כ-6 שנים בערך ,בדרגה 2 עם 2 בלוטות לימפה נגועות מתוך 23 . בוצעה כריתה מליאה פלוס הוצאת בלוטות . עברה כימו פלוס הקרנות , מצב להיום תקין. מה נותנים כטיפול המשך לטמוקסי אם בכלל ? מה לגבי פמרה או רלוקסיפן (שמקבל אחוזי הצלחה טובים יותר מטמוקסי כפי שפורסם לאחרונה מניסוי סטאר -58%). בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
שאלה כבדה וחשובה שאלת בסל הבריאות בארץ, וגם בקרב הרופאים, אין כרגע תשובה ברורה; יתכן כי הנכון הוא לעבור לפמרה, אך, כאמור, המדינה לא מממנת מעבר זה התייעצו עם הרופא המטפל