אולטרסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני כ- 7 חודשים עברתי למפקטומי של גוש ממאיר בשד. אתמול עשיתי ממוגרפיה וכן US של השד. תוצאות הממוגרפיה מראות שהכל תקין. בUS נרשם: בשעה 10:00 סרומה בקוטר 1.3 ס"מ. מה פירוש ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לרופאים שלום רב אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה
שלום לאחר הוצאת גוש (לאמפ) בשד נשאר חלל שמתמלא עם נוזל סרוטי (סרומה)- שינויים האופיניים לאחר הניתוח הזה. סרומה בקוטר כ 1.3 ס"מ בדרך כלל נספגת לבד ולא דורשת התערבות כירורגית בברכה ד"ר ברודסקי
לדר' ברודסקי המון תודה