סרטן שחלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא קיים פורום מתאים, אולי תענו לי.לאחותי התגלה סרטן שחלות לפני 1.5. מאז כרגע היא עוברת כימיאוטרפיה כבר פעם שניה. המרקר CA היגיע ל 14. הרופה ממליצה להמשיך טיפולים עד הרמה אפסית כמעט. אחותי שבורה פיזיט ונפשיט. האם זה נכון להמשיך טיפולים?
IRIT שלום, כמות הטיפולים נקבעת לפי מצב פיזור המחלה, רמות המרקר ומספר מחזורי הטיפול שאחותך כבר קיבלה. יש רופאים שמעדיפים לתת עוד טיפולים גם אם אין עדות למחלה פעילה מתוך הנחה שסרטן שחלות הוא מעין מחלה כרונית שצריך לטפל בה באופן המשכי. אם אחותך שבורה וקשה לה להמשיך ולקבל את הטיפולים עליה לשוחח עם הרופא(ה) שמטפל(ת) בה. לרוב דעתה והרגשותיה של החולה קובעים מבחינתנו לגבי סוג הטיפול והאם להמשיך בטיפול בכלל.