לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לפני ניתוח כריתה דו"צ+שיחזור ואני די עסוקה בשאלה לגבי חזרה לתפקוד נורמלי אחרי. לבנות שעברוזאת- כמה זמן לוקח להתאושש מניתוח כזה? לחזור לנהיגה, עבודות בית , בישולים, יציאה מהבית לסידורים, בילויים- בקיצור- כמה זמן לוקח לחזור לחיים? אשמח ואודה על כל פרט מידע בריאות לכולנו
שלום, אני עשיתי כריתה דו-צדדית ושיחזור עם סיליקון ושריר מהגב. היום הראשון אחרי הניתוח היה קשה אבל אחר כך ההתאוששות היתה מהירה. אני חזרתי לנהוג אחרי שלושה שבועות ולדעתי ניתן אחרי כחודש לחזור לחיים רגילים. מקווה שזה ענה לך על שאלתך, בהצלחה בניתוח והחלמה מהירה. יעל.
תודה רבה על תשובתך. היום הראשון הקשה- כיצד הקושי בא לידי ביטוי?