כאבים קלים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כרגע כשבוע וחצי לאחר הטיפול השני, שלושה שבועות בין טיפול לטיפול ויש לי כאבים קלים מתחת לבית השחי, כאבים חלשים אבל מטרידים בשד שמאל וגם קצת בימין, הניתוח היה בשד ובלוטות בצד ימין, הכאבים הם לא כל הזמן, מידי פעם ומאד חלשים, מן כאבים של מחזור שמזמן כבר אין לי אודה על תשובה שתגיע
הכאבים שאת מתארת שכיחים. (לא ציינת את גילך..). קרוב לודאי שהרקע להם הוא הורמונלי.אני מניחה שאת אחרי בירור לא מזמן, כך שממש לא נראית סיבה לדאגה. מובן שאם הכאבים יתמידו ויחמירו, יהיה כדאי לך להפנות את תשומת לב הרופא המטפל לכך