גושים בשד ימין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בת 24 ויש לי גושים בשד ימין. אני מפחדת ללכת לבדיקה אצל הרופא, תהיתי אם יש דרך לדעת מה מסתתר מאחורי גושים אלו? איך אפשר לדעת את מידת הסיכון שלהם? בתודה מראש
שלום רב, הדרך הטובה ביותר היא להיבדק במרפאת שד או אצל כירורג שד . בכדי לסבר את האוזן 80% מהגידולים בשד הם שפירים , אנו מציעות שתתגברי על הפחד ובכל זאת תיבדקי אצל רופא בכדי להסיר דאגה מליבך. בברכה, צוות אחת מתשע
אני חושב שעלייך להבדק בהקדם אצל כירורג שד. כל דרך אחרת לא תהייה בטוחה. בברכה פרופסור אילן כהן