בדיקת עובי רירית רחם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 42. בעקבות נטילת הטמוקסיפן יש לי כאבים באזור הרחם (מלפני גילוי המחלה היתה לי מיומה ברחם). לא מקבלת מחזור חודשי בעקבות הכימותרפיה. עכשיו צריך לבצע את בדיקת עובי הרירית. שאלתי: האם זה כואב (הבדיקה)? האם היא נעשית בהרדמה כללית/מקומית/ללא הרדמה? מה מרגישים? איך עושים את הבדיקה? תודה מראש על כל התייחסות.
שלום יפה, בדיקת עובי רירית הרחם נעשית על ידי בדיקת אולטראסאונד וגינאלי על ידי גניקולוג זוהי בדיקה שיגרתית אצל הרופא ללא הרדמה. בברכה, צוות אחת מתשע
אם לא עשית אף פעם בדיקת אולטרסאונד ואגינלי - זה לא כואב וזה לוקח כמה שניות. אם תצליחי להרפות את שרירי הנרתיק זה יהיה יותר קל.