מדוע טקסוטר לא ניתן כטיפול ראשוני ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לטיפול הטקסוטר השבועי אין כמעט תופעות לוואי בעיקר בהשוואה לטיפולי הכימותרפיה אחרים. מדוע אם כך לא מתחילים דווקא איתו כטיפול ראשוני שיכול להועיל עם מינימום נזק ? אפשר לשאול את אותה השאלה גם לגבי קסלודה - כימותרפיה בכדורים ללא תופעות לוואי. האם שתי התרופות הללו נחשבות לפחות יעילות, ולכן הן ניתנות רק בשלב שני או שיש שיקול כלשהו אחר ?
השיקולים הם מורכבים ומעבר ליכולת הסבר במסגרת הפורום. בקיצור יש צורך בשילוב של מספר תרופות לא רק אחת. לקסלודה יעילות טובה אך יש טובות ממנה. אין זה נכון שלקסלודה אין תופעות לואי, יש בהחלט תופעות לואי, הן שונות מאלו של אדריאמיצין אך יכולות להטריד לא פחות.