עוגיות של חולה סוכרת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מותר לאכול עוגיות שמותר לחולה סוכרת, שמאושרות לחולה סוכרת???
העובדה שאין בעוגיות האלה סוכר עדיין אינה ערובה לבריאות של תחליפי הסוכר שנמצאים העלולים להיות בעוגיות אלה. אם התחליפים הם מסוג אספרטם, סכארין או ספלנטה (Sucralose), לדעתי הם אינם בריאים לחלוטין, גם אם הם לא גליקימיים. כבר עדיף לאכול עוגיות שהומתקו בפרי טבעי (או מיץ פירות טבעי), סירופ מייפל טהור (לא סירופ בטעם מייפל) או דבש. אם הממתיק הוא סטיביה, כמובן שזה בסדר גמור. מיותר לומר, שאם אין בעוגיות כל חומר ממתיק מכל סוג שהוא, כלל לא קיימת דילמה.
כול סוגי העוגיות הלחמים ודברי מאפה כולל ללא סוכר ברגע שהם נכנסים לפה הם נהפכים לסוכר מעובד ודבר זה הוא הדלק לגידולים סרטניים בגוף ויש למנוע את זה תחליף לכול הפחממות ודברי המאפה הוא התמר הלח האורגני יש לזכור את הנוסחה תמר = מרפא סרטן לבריאות ואושר לריפוי ואחלמה מכול מחלה מדליה ודוד הבריאות הטבעית