פעילות גופנית בזמן ההקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עד כה, במהלך הטיפולים הכימוטרפים, נמנעתי מלעסוק הספורט. האם ישנה עדיפות כלשהי לגבי פעילות גופנית? האם עדיף יהיה שאניח לגוף שלי ואחזור לעסוק בפעילות גופנית רק לאחר סיום ההקרנות?
אני מחדדת את שאלת האלמונית, האם יש סייגים לגבי פעילות גופנית מכל סוג שהיא, לאחר כימו בלבד?
אין כל מניעה שתחזרי בהדרגה לפעילות גופנית מותאמת לכוחותיך ולכושרך הנוכחי; הימנעי מחשיפה לשמש וממאמצים מופרזים. הליכה מצויינת, שחיה במהלך הקרינה, פחות. בקיצור השמעי לגופך ועשי מה שטוב לך, אבל בלי להפריז בהצלחה
מומלץ מאוד בזמן הטיפולים הקונבנציונלים המתישים את מערכות העיצביות של הגוף לתת מנוחה מוחלטת לגוף אורח חיים בריא במנוחה של כ 12 עד 18 שעות ביום מומלצת מאוד מומלץ בשעות הבוקר המוקדמות לעשות צעדה עד גבול של ההרגשה של עיפות ולאחר לעשות מיקלחת במים פושרים בלבד כנ"ל לעשות צעדה בשעות הערב ושוב מיקלחת אין לעשות שום פעילות גופנית בזמן הטיפולים הקונבנציונליים זו המלצה על פי התוכניות של השיטה לבריאות טבעית שכול המטופלים החלימו ממחלתם לבריאות ואושר ואריכות ימיים מדליה ודוד הבריאות הטבעית