מחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא גיניקולוג שלום אני שנה אחרי סיום טיפוליי כימו והקרנות שנתיים אחרי כריתת שד בת 48.נוטלת טמוקסי זה שנה בדיוק.המחזור שלי הפסיק לגמרי עם תחילת הטיפולים אך פתאום השבוע אחרי בדיקה שיגרתית אצל הגיניקולוג הופיע דימום שהוא זהה למחזור של לפני כשנתיים!!!אני יודעת שהרופא האונקולוגית שלי מאוד קשובה לכך אם יש לי מחזור או לא ואני מוטרדת.אבקש לקבל הסבר ויעוץ מה זה אומר בעצם שחזר לי המחזור ??????והאם יש נה לעשות?מודה מראש סולי
יתכן וחוזר וסת, אם כי לא שכיח בגילך ולאחר שנתיים מסיום הטיפול. כדאי לבצע US גנקולוגי, בדיקה של רמות הורמונים בדם בכדי לברר באם יש פעילות שחלתית. יש כמובן לידע את הרופאה האונקולוגית שלך, אם אכן יש פעילות שחלתית יתכן ויש מקום לדיכוי על ידי טיפול תרופתי.