טיפול כימותרפי לפני ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באילו מקרים עדיף מתן טיפול כימותרפי לפני הניתוח( על מנת לצמצם את הגידול) על פני כריתה מלאה/חלקית? אודה גם על תשובה ממי שהתנסתה.
בגידול גדול לרוב מעדיפים להתחיל טיפול בכימותרפיה; גדול משמע לפחות 3 ס"מ , תלוי גם בגודל השד. גם כשהגידול מתקדם מקומית מבחינת מעורבות העור או בלוטות, לרוב ההעדפה היא להתחיל בטיפול הסיסטמי (הכימי) ורק אחר כך לעבור לטיפול המקומי
רציתי לדעת האם הרופא אומר כל חשד שיש לגבי הגידול, או חלק מהממצאים נעלמים במוחו ולא מגיעים אלי? האם יש חשיבות לניתוח אחרי 4כימו CAF ו 4 טקסטור או אפשר לדלג עליו? הגידול שלי ענק ואינו מתכווץ אלא רק מצטמק מה שעתך?