שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות האם מישהי עברה טיפול כימוטרפי ליפני ניתוח ? האם זה עזר? אשמח לשמוע איזה טיפול? ומה זה תרם אחר-כך לניתוח?? האם הגוש קטן? תודה
כן . אני עברתי כימו לפני ניתוח, שהקטין הגוש בכמעט 50% . לאחר הניתוח היה כימו נוסף ואחכ הקרנות. דרך ארוכה אבל יש לה סוף!! בהצלחה
מירב שלום! אני עברתי כימו והטיפול הקטין את הגוש ב 50 % לאחר מכן עוד כימו שאני כבר בטיפולים האחרונים שלהם והקרנות. תזכירי שכל דבר בסוף מסתים גם הטיפולים נגמרים בסוף . שבת שלום ובריאות!