ציסטה בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 31, וגיליתי גוש בשד. לאחר בדיקת ממוגרפיה ובדיקת רנטגן שד מצאו כי זוהי ציסטה. הציסטה שהתגלתה הייתה בגודל 4 ס"מ. גילו כי יש לי ציסטות נוספות אך קטנות יותר. כירורג שד ניקז לי את הציסטה ושלח אותה לבדיקה והודיע לי כי הכל תקין :-) שאלותיי הן: ממה נגרמות הציסטות? איך הן נוצרות ולמה? מה הוא החומר הצהוב שישנו בתוך הציסטה? האם זה מסוכן? האם זה יכול להוביל לסרטן? האם לדרוש להסיר את יתר הציסטות?
את מחפשת צרות? בכוח???
אילנית שלום, הציסטות בשד מחלה שפירה לגמרי אם מדובר בציסטות "פשוטות" לפי US. אין צורך בטיפול , פרט למקרים כאשר ציסטה גדולה וגורמת לכאבים. ציסטות לא "הופכות" להיות ממאירות ואין סיבה לדאגה.