etopan
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד שלום לכם עקב קבלת כדור חלופי הרגשתי הגופנית ירדה פלאים. קשה לי לנשום וכן לבלוע. וכמו כן כל תנועה גורמת לי סבל רב. רופאה אונקולוגית הציעה לי את הכדור הנ"ל. היום לקחתי את הכדור בפעם הראשונה. ואני חשה קצת הקלה. אשמח אם תעזרו לי לברר לגבי הכדור ומה ההשלכות. בברכה, דבורה.
דבורה , אטופן הינו כדור נגד כאבים, מקבוצת התרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות, יש לקחת לאחר האוכל, תרגישי טוב, לילה טוב
בס"ד תודה רבה. דבורה
אטופן היא תרופה ממשפחת הוולטרן, ויוקס ודומיו, יש לה השפעה טובה נגד כאבים. לא ברור לי למה את מתכוונת בנוגע ל "השלכות"
בס"ד שלום לך ד"ר נכבדה שאלתי היא לגבי ההשלכות של הכדור. אשמח אם תתייחסי גם למכתבי מיום 26 למאי. בברכה. דבורה.