חג שבועות שמח לכולם!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גולשים וגולשות יקרים, קצת לפני כניסת החג, רציתי לאחל לכולנו שיהיה חג שבועות נפלא, עם הרבה מאכלים טעימים ושמחה בלב! וכמובן, שפע של איחולי בריאות. שלכם, טלי
בס"ד שלום לכם גם אני רוצה להצטרף לברכתך חג שמח עם לב שמח ברוחניות ובגשמיות. דבורה.
מצטרפת לברכות לקראת החג, תהיו בריאות- עוד הרבה הרבה זמן. רציתי לפנות אליך בשאלה שאולי תוכלי לענות לי אחרי החג- נאמר לי שרק בשלב השני של הטיפול אפשר להשיג מימון ע"י קופ"ח לטקסול אך אני עדין בשורה הראשונה של טיפול בגידול ענק טרום ניתוחי,, אין אף אחד שמכוון אותי כיצד קופ"ח כללית מסייעת כספית במימון הם אומרים לי שעדין אין לי גרורות כשיהיו נעזור לך, למי עלי לפנות?