תודה לכולן על העזרה והתמיכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מודה לכולכן על התמיכה והעזרה תודה מכל הלב:)) האם מישהי מכירה את דר עירון? מדוע האחות באונקולוגית תל השומר מתנגדת לטיפול הומופטי (לטענתה מה שיחזק את הגוף יחזק גם את הגידול) האם מניסיונכן זה כך? אשמח לתשובתכן המהירה ושוב תודה על התמיכה שיהיה לכן סוף שבוע מקסים שלכן תמי
שמתי לב באופן כללי שרופא מקדם את תחומו ופוסל משהו אחר. לדוגמא רופא קונבנציונלי יעודד לקבל טיפול שכזו, ולעומתו רופא אלטרנטיבי יקדם את תחומו. כך שאל תתפלאי אם בבי"ח לא עודדו אותך לקבל טיפול אחר. הרבה חולי סרטן, מכל הסוגים, מקבלים טיפולים אלטרנטיביים שמקלים עליהם ומשפרים את איכות חייהם. גם אנשים בריאים נעזרים ברפואה האלטרנטיבית ומרוצים. לגבי שאלתך, האם ויטמינים מזינים גם את הסרטן, אין לי תשובה.
שמתי לב באופן כללי שרופא מקדם את תחומו ופוסל משהו אחר. לדוגמא רופא קונבנציונלי יעודד לקבל טיפול שכזו, ולעומתו רופא אלטרנטיבי יקדם את תחומו. כך שאל תתפלאי אם בבי"ח לא עודדו אותך לקבל טיפול אחר. הרבה חולי סרטן, מכל הסוגים, מקבלים טיפולים אלטרנטיביים שמקלים עליהם ומשפרים את איכות חייהם. גם אנשים בריאים נעזרים ברפואה האלטרנטיבית ומרוצים. לגבי שאלתך, האם ויטמינים מזינים גם את הסרטן, אין לי תשובה.
תמי, הדעות חלוקות לגבי טיפולים אלטרנטיביים בזמן כימותרפיה. הדבר היחיד שאני, לפחות, לא שמעתי שום התנגדות לגבי הוא רפואה סינית בכלל ודיקור בפרט. אני נעזרתי ברפואה סינית רק בזמן הקרנות, אבל היכרתי נשים שסיפרו שהדיקור והצמחים הסיניים עזרו להן מאוד בזמן הכימו. יש לא מעט מטפלים סיניים בארץ. אני מכירה את ד"ר לי שעובדת ברמת אביב.
תמי, דעתי היא, שאם את רוצה השלמות מהרפואה האלטרנטיבית - עשי את זה אך ורק בתיאום עם הרופאים הקונבנציונליים, ואם הרופא/ה שלך מתנגדים תמצאי רופא אחר. גם תרופות הומיאופטיות הן תרופות לכל דבר ועניין ועלולות להיות השפעות נגדיות אם אין תאום בין הרופאים. בהצלחה
לתמי כ 87% מהאוכלוסיה בארץ פונה לטיפולים שונים במחקרים קלניים האריכו את תוכלת חיי החולי הסרטן אחד השאלות הנשאלות מדוע ? והתשובה ברורה לרפואה הקונבנציונלית אין כול הצלחה בטיפול בחולי הסרטן לא בארץ ולא בעולם כול המחקרים המדעיים שמפורסמיים הם מחקרים מגמתיים כדי לקבל תקציבי ענק בקשי מהרופא המטפל בך מחקר קליני אחד שהוא עזר לחולת סרטן ו/או מחקר השוואתי בן הטיפול הקונבנציונלי לכול טיפול אחר . אני בטוח שלא תקבלי תשובה רק היתחמקות כי הם יודעים את האמת ולא מספרים לך בריאות טבעית והחלמה מהירה