כריתה+ שיחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לפני ניתוח כזה ןמבוהלת מאוד מההחלמה, הכאבים והחזרה לחיים אחרי. הייתי מאוד מבקשת לשוחח עם נשים שעברו זאת אפשר לפנות למייל שלי ולהשאיר הודעה [email protected] אשמח לקבל כל עזרה
דורית יקרה, את מוזמנת לפנות לקו החם של "אחת מתשע" (הפרטים עם כל דרכי הגישה נמצאים באתר שלנו), שם תוכלי לשוחח עם נשים שעברו את סרטן השד ולשמוע ממקור ראשון את חוויותיהן. כמובן שאני מקווה שנשים נוספות שעברו חוייה דומה יראו את הודעתך כאן ויענו עליה. שיהיה בהצלחה בניתוח, והרבה בריאות, וכמובן, אשמח לשמוע איך עבר הניתוח...ואת את מרגישה אחרי. מחכה לך, שבוע טוב. שלך, טלי