בדיקה שגרתית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 40, נבדקתי ע"י כירורג לאחרונה לפני שנתיים בהריון הרביעי שלי וכרגע אני מניקה. האם עלי לעבור בדיקה שגרתית? האם מספיק רופא הנשים שלי שיבדוק? האם סטאטיסטית הנקה ממושכת מונעת את סרטן השד ? אינני מעשנת ואינני סובלת מעודף משקל. אשמח לתשובה. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
רצויה בדיקת כירורג אחת לששה עד שניים עשר חודש. רצויה ממוגרפיה קו בסיס סביב גיל 40 (כדאי להמתין עד תום ההנקה) להנקה אפקט מגן כנגד סרטן שד, אך אין היא מונעת אותו בהכרח. האפקט המגן אינו "ענק", כנראה. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי