גילוי מוקדם וגיל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם גם לנשים מבוגרות, גילוי מוקדם משמעותי? אם אישה מבוגרת מאוד חלתה בסרטן השד, האם יש לה סיכויי החלמה מלאים בגלל הגילוי המוקדם למרות שהיא אישה מבוגרת?
לעיתים דווקא הגיל המבוגר הוא לטובת החולה משום שהתרבות התאים איטית יותר באופן כללי בגיל מבוגר ועל- בד"כ , לא תמיד , המחלה פחות אגרסיבית מאשר אצל צעירות החלמה מליאה
למיכל שלום יש חשיבות לגילוי מוקדם בכל גיל. יש סיכוי לריפוי. הסיכוי איננו תלוי בגיל החולה אלא באופי הגידול. אם מצבה הכללי מאפשר, היא ראויה לטיפול מלא, בהתאם לאופי הגידול. גם אם הטיפול "רק" ימנע ממנה סבל, זה חשוב מאד. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי