אונקולוג מכבי למעקב קבוע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. הייתי מעוניינת לקבל המלצה על אונוקולוג מכבי טוב לביקורת התלת וחצי שנתית (מכאן ועד עולם...)כדי לחסוך את הביקור הפרטי וכן את התור הלא נעים בבית החולים... אם הבנתי נכון, ביקורת של כירורג שד אינה מספקת, האם כך? תודה.
הייתי ממליץ לך על אונקולוגית טובה של בית החולים אסף הרופא שם אישתי מטופלת אצל דוק' עברון היא משהו אישה עם גישה לאינושות דבר שחשוב בפני עצמו. ועל הכירורגית הייתי ממליץ על דוק' של מכון השד בבית החולים אסף הרופא