נשירת גבות\ריסים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד צהרים טובים ! לאחר כמה טיפולים של כימו AC (האדום ) \טוקסול נושרות הגבות והריסים ? תודה רבה , רפואה שלמה !
א' ערב טוב! לאחר כשבועיים התחילה אצלי נשירה קלה לאחר הטיפול השני בערך כשבוע הנשירה היתה מלאה כמו כן הריסים והגבות. אבל זה גדל בחזרה תקופה לא קלה אבל לשמחתי הכל יחזור לקדמותו . בריאות ולילה טוב!
אני לא יודעת אם אשתמש בהם כשתתחיל הנשירה - אבל קניתי ריסים מלאכותיים! (10 ש"ח)נורא קשה להשיג, אך בסוף מצאתי בבזארים של איפור - אין בסופרפארם/אפריל וכד'
איפה ניתן לבצע גבות מלאכותיות קעקוע או משהו דומה אם אפשר בכלל במקרה של נשירה לאחר כימו?