צרבת לאחר טיפול כימי ראשון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשבוע וחצי קיבלתי את הטיפול הכימי הראשון באופן כללי אני מרגישה טוב, קצת סחרחורות בחילות וקצת עייפות אבל הדבר שמדאיג אותו כרגע זאת הרגשה לא נעימה בגרון ובעת הבליעה. קצת קשה לי להגדיר את ההרגשה, כשאני אוכלת או שותה יש לי כאבים בבליעה , עם כל בליעה של רוק אני מרגישה כאבים , כנראה שיש לי גם צרבת. האם זאת תופעה ידועה והאם ניתן לקחת כדורי טאמס, ועד כמה אני צריכה לדאוג בקשר לכאבים בבליעה. תודה על התשובה דליה
את מתארת תופעה שכיחה. חשוב שתיבדקי אצל האונקולוג המטפל כדי שיעריך את חומרתה, ובעיקר כדי שימליץ לך על הטיפול הסימפטומטי האופטימלי
בס"ד שלום לך רציתי רק לומר לך שגם אני חוויתי את אותה חוויה לא נעימה. התרופה שהרגיעה אותי היתה כוס מים פלוס מיץ לימון. עלי זה השפיע לטובה. מאחלת לך כל טוב דבורה.