BRCA2-האם יש אפשרות לבצע בדיקה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הגיע לידי מאמר על הגן BRCA2 והקשר שלו לסרטן הפנקריאס. אמי נפטרה מסרטן הפנקריאס בגיל 51 ואני חליתי ב-Ewing carcinoma. וב- Papilarry ca of thyroidוהבראתי. האם יש באפשרותי, והאם כדאי בכלל לבדוק אם יש לי את הגן? תודה, שרית
יש אפשרות לבצע יעוץ גנטי שבו , לפני בדיקת הדם לבדיקת נשאות , את מקבלת את כל המידע שתיתן לך הידיעה על היותך נשאית ואז את יכולה להחליט האם לבצע את הבדיקה או לוותר עליה . אני חושבת שכדאי אבל זו החלטה מאוד אישית ( אני החלטתי להיבדק בגגל מחלת אימי ומחלתי שלי בכדי להחליט האם לבצע ניתוחים למניעה שחלות וכ"ו ) תה"ש יעוץ גנטי 03-5303060
שלום שרית, אני נשאית של BRCA2. סליחה על הבורות אבל מה זה פנקריאס? אפשר לקבל קישור למאמר? יעל.
פנקריאס=לבלב זהו מאמר ששלח לי אחי, מצא אותו באינטרנט אבל אינני יודעת עד כמה זה מבוסס. מישהו מהרופאים אולי יודע??